FAQ kunstkaartenshop

  • Via printapi heb ik met behulp van een web plugin een samenwerking met een uitstekende drukker. Als je een kaart, poster of kalender wilt bestellen kun je op de knop bestellen klikken. Het product wordt in het winkelmandje gedaan. Vervolgens kun je daar zien wat de precieze afmetingen zijn en de prijs.

    De verzendkosten worden automatisch berekend afhankelijk van het aantal artikelen en de totale bestelling.

Waar worden de kaarten gedrukt?

Gewoon in Nederland. Printapi is een onderdeel van de drukkerij Fotofabriek in Groningen; dit onderdeel is gespecialiseerd in Print on Demand printservice ICT oplossingen voor ontwerpers, zodat je gemakkelijk je eigen designs op je website kunt aanbieden, juist als je zelf bijvoorbeeld nog geen webwinkel hebt.

Fotofabriek richt zich op wenskaarten drukwerk voor particulieren, zij printen kaarten; foto’s, canvas; posters en leveren een hele goede printkwaliteit met prachtige kleuren. Dit bedrijf is door Radar in het welbekende TV-programma zeer positief beoordeeld.

Papier is van fsc label.

Ze gebruiken geen chemische stoffen in de productie.

Waar mogelijk wordt plastic voor gerecycled karton vervangen.

De prijs

  1. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw. De betaling van de kaarten en de verzendkosten vindt rechtstreeks plaats aan de verwerker (drukkerij printapi).
  2. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

Hoe bestel ik kaarten ?

Heb je iets gevonden dat je graag wil bestellen?

Volg onderstaande stappen om de bestelling te plaatsen. 

Klik op de blauwe knop ‘kaart bestellen’ je komt dan in de geautomatiseerde en veilige bestelomgeving. Plaats de artikelen die je wil bestellen in je winkelmand. Voeg eventueel een ander artikel toe. Controleer ook even of het exemplaar in de winkelmand klopt met de omschrijving van je gewenste kaart/kaarten.

De verzendkosten worden berekend naar gelang de hoeveelheid artikelen. Klik op 'Doorgaan met bestellen'.

Vul je gegevens in. En het factuur en/of afleveradres.
Klik verder naar de volgende pagina en volg de instructies op het scherm. Klik weer op 'doorgaan met bestellen' en kies vervolgens voor een betaalmethode. Betalen kan met Creditcard,  iDeal.

Klik op 'Bestelling voltooien' om de bestelling af te ronden.

Ter bevestiging ontvang je een email van de bestelling, met een overzicht van de bestelde producten. Als je bestelling gereed is, krijg je nog een email wanneer de bestelling is verzonden.

Levertijd

De beoogde levertijd is meestal vanaf het ordermoment 1 tot 2 werkdagen. De artikelen worden rechtstreeks whitelabel naar je opgegeven adres verstuurd.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het wordt speciaal gedrukt op verzoek. Dat betekent dat de reguliere bedenktijd ofwel het herroepingsrecht van 14 dagen voor het drukwerk niet van toepassing is op de bestellingen van kunstkaarten en kalenders. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Kan ik kaarten zelf bewerken?

Kerbusch Creaties heeft haar eigen unieke designs op de kunstkaarten pagina's gepubliceerd en ze zijn niet verder personaliseerbaar. Dat betekent  geen ontwerptool waarin je de kaarten zelf kunt vormgeven of kunt aanpassen. De kaarten zijn opgemaakt zoals in het voorbeeld. De meeste kaarten zijn ontworpen zonder tekst, en als het een dubbelzijdige kaart betreft; meestal een tekstloze /blanco binnenzijde.

Klantenservice

De bestelling wordt door de printservice rechtstreeks namens Kerbusch Creaties naar je opgegeven adres verzonden. Ze doen er alles aan om een levering zo spoedig mogelijk en zo zorgvuldig mogelijk uit te voeren. Natuurlijk is het mogelijk dat er een keer iets mis is gegaan met een order. In het geval van duidelijke drukfouten of onverhoopte fouten of onvolkomenheden aan het drukwerk kunt je reclameren bij Kerbusch Creaties. Neem in dat geval binnen 2 dagen na ontvangst van het product bij voorkeur per mail contact op via info@kerbuschcreaties.nl

 

In overleg met de producent zullen we het probleem zo snel mogelijk oplossen. Afhankelijk van de situatie zullen we bij gegronde klachten vervolgens het orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, of eventueel een nieuw product toezenden.

Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de klant.